vineri, 3 aprilie 2009

Yes cultura, niet batista!:)

Asa si eu traiti-ar!
Mi-am luat laptop! Mda! Yuppiiiii!
Informatiile mele in materie de tehnica si informatica sunt aproape nule, si in creierasul meu cred k e vid la capitolul asta. Stiam doar k vreau un laptop, sa am acces la info mereu si sa nu mai depinde de alte calc. Asa k am pus picioru in prag si am zis: vreau laptooop! Si mi-am luat! Cum?
Mai intai m bazait la cap o serie de oameni sa isi dea cu parerea care ar fi ok pt capacitatile mele( intelectuale si financiare), mai apoi am pus o alta serie de oameni sa faca o comanda pe net si sa vb cu lumea la magazinul slovac de calculatoare. Comanda facuta, nu mai ramanea decat sa o ridic. Asaaaaaa...! Urmatorul pas era sa fac rost de toti banii.....mmm, greut dar reusit!
Deci vointa da, bani...da, nu a ramas decat sa ma duc sa ridic laptopul de la magazin. Asa k intr-o dupa amiaza de miercuri am luat drumul magazinului de calculatoare.
Nu stiam exact unde e mag, nu stiam nici macar ce model comandasem. Am ajuns acolo si am zis k am si eu un laptop de ridicat. I-am aratat vanzatorului mailul cu comanada si el mi-a dat laptopul. Vreti sa verificati? Ce mama naibii sa verific ma gandeam? Era in cutie, mi-a aratat niste cifre, cica ala era. Oki, zic hai sa platesc. Am platit, fara birocratie, fara facturi/ un simplu bon de casa cu modelul calc si atat. Ca in filmele cu prosti ma simteam- da macar aveam laptopul acum. Nu a durat mai mult de 10 min, si asta pt k am decis sa cumpar niste dvd-uri la impresionare, sa nu zica lumea k nu stiu nimik despre tehnologie:)))))))ha ha!

Niciun comentariu: