joi, 20 decembrie 2007

a hell of a day!

Warning: i am wrinting these under stress, i am quite cold and depressed. any vulgar language that i use might be excused and overseen! thanks!

Ziua de azi cu siguranta a fost una frustranta, de tot rahatu( si nu ma refer la genu ala comestibil de rahat).
Totu a inceput , evident, de dimineatza- cum altfel daca nu de dimineatza- k doar o zi de toata mizeria de dimineatza se cunoaste. si daca ti se intrevede o astfel de zi, mai bine iti bagi toate picioarele, puii, penele, banii in toate gaurile si toate orificiile utilizate in limbajul argotic, si stai pe ass-ul tau acasa.
First, k o blonda adevarata ce nu sunt am uitat k e sarbatoare pt prietena mea si incep sa ma plang, fara sa o salut la telefon si sa indrug verzi si uscate k am nevoie de cutare si cutare" fata vezi k azi e sarbatoare pt mine- ms frumos" se aude de la capatul celuilalt fir!!!! fair enough i guess- i deserve it- sunt cam ingrata uneori si mai uit chestii, stiu, nu e frumos!mai ales k ea avea toate intentiile de bine! nu-i nimik urmeaza mai rau!
Second- ma pregatesc de cateva zile , k mielul la taiat, sa merg sa predau minunata limba a telenovelelor - that sounds ok but no-of course it is not ok-because it is my fucking lucky day!ya right! i screwed this one too! Bineinteles k predatu sa face pe baza de programare anterioara cu profesoara, titulara pe postul respectiv. Ma programez si eu k tot studentu viitor teacher al tarii la ora 13:30 in penultima zi de scoala- de mare inspiratie data aleasa.zau asa!De mentionat k afara era o temp de cam juma de grad( zau juma de grad cu plus- si gradu ala saracu fugea de nebun, ce mama naibii facea el singurel, iarna, singura juma de grad cu plus iarna- ha ah) iar eu k o maimutza ce sunt m-am decis sa imbrac o fusta nou noutza insa f scurta - nu era weather proof pt iarna. Si asa eu, usurel, usurel ca baba aia din "iarna pe ulita" am mers la liceul cu pricina, si nu mare mi-a fost mirarea cand nu mai era nici draq in liceu (de pana si femeile de servici radeau de mine-)ya! that's funny like hell!Profa mea era la fumoar si se uita crucita la mine intrebandu-ma de ce nu am venit mai devreme- zau asa!pai pt k tantea cu pricina nu ma prgramase mai devreme. Pe scurt a fost de toata jena. Era de-a rasu plansu, ei ii radea mustata si mie imi inghetase si sufletul si tot chefu de profesat. Nu-i nimik, totu-i bine cand te prgramezi in ianuarie- next time i am gone call before for sure!!!
Let's go straight to nr 3! I go to work. Nici la munk nu a fost mai frumusel. Colegutza mea nu era f cooperanta, toate erau cu fundu-n sus si clientii cred ca erau plecati cu colindu, k la mine in magazin dadeai cu tunu!Mda, asta nu ar fi nimik- numai k la 9 jum ma decid sa merg la farmacie sa ma ocup de puiu de gripa care pusese stapanire pe copanelele si pe gatlejul meu; la intoarcere gasesc in magazin o sleatca de gipsari care se manjeau cu sclipici( nici nu vreau sa imi inchipui cu ce si-au indesat ei buzunarasele din magazinu nostru mirobolant). Eu fierbeam de nervi si colega mea se uita ca matza si vb pe cel mai nice ton cu ei si le-ar fi taiat si 10 grame de sapun. Zau m-am enervat!i could't hold it anymore!!! Nu e problema mi-am adus rapid aminte k astazi era ziua mea de ....rahat, mi-am mai adus aminte si k m-am intors de doua ori din drum, asa k........am lasat-o balta.La inchidere a fost si mai frumos- scotch security a durat pana la 22:30, dupa care am ratat si autobuzul si am tot stat in statie uitandu-ma la aia de la champs cum stateau la caldura!Wonderfull!
Finally i got home- nu mai avea cine sa ma deranjeze- dar m-a mancat in ....( spate:)) sa intru pe mess- bineinteles k s-a gasit cineva sa ma scoata iar din pepeni!Yupiiii!!!
That's what i call a hell of a day si i hope k nu o sa se mai repete k nu mai stau f bine cu psihicu!!!:D

Niciun comentariu: