joi, 27 decembrie 2007

merry x-mas!!!

ho ho ho! another christmas under the bridge!
dragii mosului- ati fost cuminti de craciun? mai bine sa ziceti k nu, k sa aveti un motiv pentru care cadourile voastre nu si-au facut simtita prezenta sub brad.( poate unii dintre voi nu ati avut brad-uff).
eu am resimtit anu asta spiritul craciunului- nu aruncati cu pietre in mine- ce vreti - m-am simtit ok de craciun, am primit si colindatori si chiar am avut emotii cand am impartit cadourile cu ai mei. nu stiu care e reteta pt un craciun reusit- pt k nu in fiecare an a fost tocamai minunat.
desi craciunul presupune mare agitatie, uneori stres inteminabil" ce cadou sa iau? ii place, nu ii place? oare are nush ce parfum?" si multa treaba pt gospodine( ma gandesc la mamele care fac toba si carnaciori ca niste furnicutze).
desi cozonacu lu mami a iesit turtoi, craciunu a fost marfa. zau asa.pai am cumparat un panetone( k tot suntem in ue- si ne iubesc italienii de nu ne vedem!:D)cu ciocolata si am uitat de esec.mai apoi am mancat niste sarmalutze de varza( divine nu alta) si un gratar facut de tata la etaju 4 la ora 12 noaptea- asta k sa gaseasca mosu apartamentu dupa miros!ce el mai pune botu la prajiturele si laptic?neah- vrea ceva consistent.he he-cum ziceam dragii mosului de potolit am potolit k in povesti- mai apoi au urmat cadourile-mare show. mai ales k dupa ce ne-am maimutarit cu totii la camera sora-mea si-a dat seama k nu filmase, uitase sa apese pe buton.doar ne incadra. ha ha. oricum a fost fun, am facut cateva poze reusite iar cadouri au fost pt toata lumea- desi tata nu intelegea de ce mama a primit 4 pungi si el una singura?!( k cica copii i-au facut impreuna- ha ha!)c'est la vie!
a fost un craciun fericit! as fi vrut sa vad si bradutzu din bucuresti da sefa a decis k e vital sa ma prezint la minunatu magazin cu sapunase si sa fac clabuci.again c'est la vie!macar am primit mai multe cadouri k tata!he he-am fost cumintica se pare.
nush altii cum s-au distrat da daca vezi partea plina a paharului la sfrasit da totu cu plus!v-am pupat dragii mosului!

Niciun comentariu: