luni, 23 martie 2009

Expresii "scolare"

Dese ori predau cu zambetul pe buze, asta datorita perlelor pe care elevii mei le scot sau a expresiilor inedite pe care le aud in mediul pedagogic.Astfel:
"Who is absent" se transforma mereu in "Who is absint?"( come on teacher, mi se spune, absint la ora asta, asa devreme?:)
"Teacher, I say sheet of paper?" so I have all this shit( sheet:)on my desk?
Can I shit down? ma mai intreaba uneori elevii!?
Nici eu nu sunt mai departe de ei. Astazi am spus "Lets open the books on page sixty sex"!
Zambesc si eu, zambesc si ei si trecem mai departe!:)

2 comentarii:

Codruttzz spunea...

eu sunt curios cum ar suna o lectie despre dinti :))) ar suna bine de tot cred!!! ;)

livy-livette spunea...

:)
numai la asta iti e gandul!
de fapt ii intrebam o dat ape elevi despre staruri preferate si au zis k ce mai d-na profesoara, Angelina are big tits,ea e super!:D