luni, 6 iulie 2009

Leapsa cine sunt eu?

Preluata de la Santiaggo.

1. Daca ar fi sa fac un muzeu al propriilor mele accesorii sociale*, ce exponate as vedea pe raftul meu?

atitudinea "I dont give a fuck", zambete fortate, conversatii de complezenta

(*Accesorii sociale = Lucruri, relatii, oamenii, atitudini care nu ma definesc si de care m-am inconjurat pentru ca “asa trebuie”.)
2. De ce le mai tin inca in viata mea?

ma ajuta sa ma confrunt cu cei din jurul meu, sa imblanzesc fiara vietii

3. Care ar fi acele experiente, oameni, relatii, obiecte pe care le-as lua intr-o carte despre mine?

as lua toate experientele, bune si rele, cartea vietii mele ar fi fada fara toate in ea. am regrete si mandrii, am plans si am ras, asa k as lua totul. si daca sunt prea multe, eu vreau o enciclopedie:)

*** Leapsa merge mai departe la toti cei care citesc insemnarea asta. Daca n-ai blog, poti sa scrii intr-un comentariu. ***

Un comentariu:

Anonim spunea...

invatat o multime