luni, 6 iulie 2009

Michael Jackson

RIP!
O lume intreaga regreta un mare talent, o personalitate care si-a pus amprenta putrenic pe sufletele a catorva generatii. Nu am fost nicodata un fan infocat, insa apreciez melodiile lui. Melodiile mi-au placut f tare, nu imi placea de el k personalitate. Dar cine sunt eu sa judec? El trebuia sa faca fata atator provocari...
Oricum eram prea mica sa inteleg ce fenomen era el. Scriu despre el pt k am o amintire legata de "el" sa zicem, sau de numele lui.
Aveam o colega si prietena care era innebunita dupa el. Si aveam o poza cu el, era nebunia posterelor, pozelor in diferite ipostaze (si Michael era pe departe idolul toturor femeilor).Colega imi zce " da mie poza te rog"(k ea mititica era politicoasa din fire).Eu: "Hm, nu-ti dau nimik ea a mea". Ea: "da tie nu iti pasa, mie da" . Eu: "mda". Si am aruncat-o la gunoi, da in pubela mare. Ea a vrut sa o recupereze.Eu m-am enervat. Si uite asa ne-am certat noi legat de Michaek Jackson. Acum imi pare rau, inteleg mai bine fenomenul si il privesc cu alti ochi.
May he rest in peace!Respect for his work!

3 comentarii:

Andra Stefanescu spunea...

heyyyyy :))) ori te refereai la mine???
Eu chiar pot sa spun ca am fost fan MJ,ba chiar mai mult, am fost indragistita de el, cred ca a fost primul baiat/barbat pe care l-am vazut extrem de frumos, aveam posterul ala in camera alor mei (inainte sa am eu camera mea), pe care il pupam zilnic (pe gura), pana i s-a luat hartia in dreptul gurii, si mi l-a aruncat maica-mea =))
Si caseta video cu concertul lui din 92 in Bucuresti ... mai tii minte?? Ma uitam zilnic la ea, 2 ore eram nemiscata in fata tv-ului ...
Dumnezeu sa-l odihneasca :(

Anonim spunea...

dap, stiu k erai fana infocata!
si despretine era vb, chiar ma gandeam ca exista multi oameni care chiar l-au iubit pe Michael si tu erai printre ei:))

Andra Stefanescu spunea...

ahaaa, deci noi doua ne-am certat pentru o poza cu Michael ;)) Sa zici mersi ca nu te-am paruit =)) hmm, de fapt nu, ca tin minte ca erai periculoasa rau cand erai mica :P

P.S: deci eram politicoasa ;)) mersi :*