vineri, 27 iulie 2007

feed back-my day off!

yasterday am avut liber! spre surprinderea mea, care ma asteptam sa lenevesc aiurea fara a ma bucura f mult de libertatea unei zile fara munk, s-a dovedit a fi o zi destul de prolifica!yap. nu am dormit toata ziua ci chiar am iesit si m-am si simtit ok! am fost insotita la plaja- my friend a zis sa scriu k m-am jucat cu galetusa in nisip- ha ha-ar fi fost dragutz- m-am mai bronzat putin, cu gandul k sefii mei muncesc si eu stau cu fundu la soare. pana la urma tot am facut curat in camera- era imperios necesar!da a fost destul de rapida curatenia. nici seara nu s-a dovedit a fi ratata- am iesit la un concert cu o prezenta masculina destul de interesanta-doar k nu era f prezent-hm-poate se revanseaza( si daca citeste blogul-sa stie k a fost chiar ok concertu doar k am racit si stranut in continuu acum)!so my day off was quite ok! now i have to wait for another week to have a day off!uffff

Niciun comentariu: