joi, 26 iulie 2007

my day off!

am si eu o zi libera! yep! dupa o saptamana de munca asidua primesc si eu o zi libera! great. muncesc k mig-ul(eh exagerez putin da am voie k e pagina mea!!!) , astept k matza ziua asta libera si cand o am.....................dezamagire! pai ce credeti k o sa fac in ziua mea libera? probabil fac curat.da da. curat in camera-k alta data nu am timp. si oricum nimeni altcineva nu are liber sa iasa cu mine sau sa ma duca si pe mine la plaja-adica sa ma insoteasca. hm, da nu-i nimik o sa-mi incarc bateriile cu un somn indelung si fara oase- o sa-mi inchid telefonul k sa nu fiu dezmagita k nu suna nimeni si o sa ma odihnesc ca pensionarii-daca o sa pot pe caldura asta.macar k a castigat rapidu-ha ha ha-eu nu am nici o treaba cu fotbalul!!!parca vad k maine sug o broasca in loc sa enjoy my day off!si sigur suna si vreun sef doi k sa-mi umple ziua de....!asta e, pana ma fac mare si remarcata...my day off e my day fucked off!!!

Niciun comentariu: