luni, 30 iulie 2007

a zice dau sau nu?

unei aventuri de o noapte, posibil very pasionala , cu un baiat dispus sa te duca pe culmile fericirii?aceasta e intrebarea!!!daca nu esti the old fashion way- cel mai bine e sa zici da! ce poate fii mai frumos decat 2 tineri, inlatuiti de mrejele pasiunii intr-o noapte de vara!e genu de poveste pe tema careia s-au scris ceva romane de succes si mii de articole in reviste-atat pt hombres cat si pt mujeres!totusi chiar si asa, very open minded fiind tot s-ar putea sa ai second thoughts- e ok, o sa fie bine, daca profita de mine sau daca o sa regret a doua zi??you'll never know the answer before, totul se va vedea dupa!daca esti genul de moda veche pe care mamica a trimis-o la facultate cu lectia invatata" mama ai grija ce faci!toti barbatii gandesc cu slitzul!pana nu vezi verigheta nu te lasa corupta!!!" e clar k o sa zici nu cu toata convingerea si nu o sa ai parte nicicand de adrenalina unei nopti de iubire spontana cu un barbat dispus sa te rasfete cu saruturi si vorbe dulci!chiar si numai pt o noapte.
oricare ar fi raspunsul, da sau nu , din oricare considerente-te bucuri de liberul arbitru!enjoy sau gandeste-te mereu cum ar fi fost daca..........?

3 comentarii:

Codruttzz spunea...

Eu merg pe DA clar, la intrebarea ta! O fi pentru ca sunt barbat si noi zicem DA mai usor? Sau doar faptul ca nu vreau sa regret dupa? :)

Anonim spunea...

am o curiozitate: ai tai iti citesc blogul?

Anonim spunea...

sal..e prima oara cand iti citesc blog-ul si mi-am reamintit talentul tau de "playing with words"...iar la ce ai scris u in randurile de mai sus io am spus Da....a doua zi am rasuflat usurata si mi-am zis ...am facut-o si p asta...aparent fara regrete..."It was my first time"...dar acele regrete au aparut cand am simtit ca pe Razvan il iubesc si mi-as fi dorit...to be "THE FIRST"...dar cum intotdeauna exista un DAR...poate dk lucrurile n-ar fi fost asa, nu l-as fi intalnit...you never know...kisses Livs....Simona k n-am blog