vineri, 16 ianuarie 2009

Prieteniile cele mai frumoase se nasc la cursurile cele mai plictisitoare!

An de gratie 2004, anul I de facultate! Toate bune si frumoase( hm, de fapt aici,la partea cu frumoase am ceva strangeri de inima daca ma gandesc la freza cu tepi la spate pe care o abordam-ha ha ha. Da parca nu era asa groaznica!).Anyway-eram pe la primele cursuri care erau si foarte plictisitoare. Nu mai stiu care era cursu', a... latina parca sau lingvistica generala- k nu era altceva mai "bligdisitor".
Nu prea imi cunosteam colegele- pe care la o prima vedere le impartisem in 2 categorii-capre fitzoase si tocilare ingenue( f. putine faceau exceptie si asta am descoperit abia dupa cateva luni). Profu/a debita ceva de vreo ora si eu ma situam intre un grup de capre fitzoase. N-aveai loc de aere, impresii si nasuri pe sus! Toate ( as fi vrut sa zic toti da nu prea era picior de mascul la litere) dadeau ochii peste cap si incercau sa para cela mai elevate personaje-desi, sa-mi fie cu iertare-pareau picate din luna. Bun asa! ma gandeam-daca tot anu' e asa, eu imi fac sepuku trai-v-ar si mai bine ma duc in agricultura (k si asa zicea tata k daca nu invat ajung la coada Joianei).
Ma gandeam k nu pot face glume desi profu'/a stiu k avea o mutra de zile mari si plictiseala o taiai cu cutitul. Am stat ce-am stat si mi-am zis-"acu' ori niciodata-eu fac o gluma ceva-"si daca nimeni nu reactioneaza ori sunt eu retardo, ori astea sunt niste marmote indoctrinate. Mare mi-a fost mirarea, recunosc, cand una dintre cele prezente in preajma mea a ras( sunt modesta, zic una, erau mai multe da asta' mica era mai diferita). Nu ma asteptam sa rada- parea prea plina de aere sa remarce vreo gluma buna-insa a ras. Si uite asa am interactionat eu cu asta' mica, transformand un curs plictisitor intr-un inceput de prietenie trainica!Asa am trecut eu prin facultate cu zambetul pe buze impreuna cu Honey Bunny!
La multi ani Sergi!:)

4 comentarii:

Codruttzz spunea...

nici nu stiam ca e ziua ei :)) la multi aniiii si vorba aia: " sa traiasca ma-taaaaa" :))) ahhh sa o prind si eu :)) vaii da au trecut ceva zile :)) ce mai conteaza!! :))

livette spunea...

ziua ei e pe 28!
textu era o avanpremiera!
:)

Codruttzz spunea...

deci..maine e ziua ei :)) ai un nr de tel ceva??? :)) sa ii fac o surpiza :))

livy-livette spunea...

ha ha!
sorry k am vazut commentul prea tarziu!
are si nr de tel!
da ti-l las pe facebook!
sa nu il citeasca tot poporul:)