miercuri, 14 ianuarie 2009

Sarbatori cu drag!

Tot acasa e mai bine! Bine a zis cine a zis aceasta sintagma pt k e f adevarata. Nicaieri nu e mai bine ca acasa. Si cu atat mai mult sarbatorile petrecute acasa au un farmec aparte. Sarbatori cu parfum de "acasa". Mos Craciun a fost darnic si anul asta, atat cu mine cat si cu ai mei. Cadouri, felicitari, urari, o masa mare si imbelsugata! Si un somn pe cinste in patul cel vechi! Am cautat cadouri pana in ultimul moment, am impachetat ore intregi(cam doua, dar eram in pragul rabdarii:D), am ras, am glumit, am facut poze si m-am simtit bine! Se pare k toti au fost satisfacuti de cadouri, doar tata a reciclat cadoul, oferindu-l unui var( pe sistemul "dar din dar se face rai", si oricum nu ii placea cu mirosea!). Si chiar daca nu au fost foarte incantati au mimat fbine.

Niciun comentariu: