miercuri, 14 ianuarie 2009

Revelion 2009

Toata lumea vrea super petreceri de revelion, iesite din comun, ce mai! party-uri de pomina ca sa le tina minte tot anul. La mine mai de pomina a fost cum am ajuns la petrecerea de revelion.
Trebuia sa merg la petrecere mai devreme, sa mai cunosc niste lume, sa socializez inainte de anul cel nou- insa am ajuns in ultimul ceas, la 23:55. Nu am vrut sa ma las asteptata insa m-a luat somnul pe la 21:30 si eram gata abia la 23:00. Apoi am sunat la vreo 3 firme de taxi, unele uitau sa mai vina, la altele le-am zis adresa gresit- si uite asa am ajuns in ultimul moment-platitnd de trei ori cursa respectiva(dupa ce mi s-a spus, "domnisoara, acum eu nu ma muncesc de rev degeaba, fac si eu ban, si asa va duc la timp"-asta e Romania). Ei, da n-a fost bai! am ajuns exact la timp pt samapnie si urari!Am petrecut un revelion linistit cu niste oameni cel putin interesanti, fara povesti de pomina insa cu zambetul pe buze! La multi ani 2009!

2 comentarii:

Codruttzz spunea...

fara batai? :)) fara rasism? :))) just kidding! just remember old times...

livette spunea...

ha ha!
good memories:D!