luni, 7 ianuarie 2008

dorm alone!:)))

Dorm= camin!he he-desi si dorm alone- doar cu ursulica uneori:D!
Venirea vacantei e un mare eveniment pentru mine- in sfarsit e liniste in camin, merge mess-ul, nu mai aud manele- i am dorm alone!!!Yupiii!!Wonderfull- eu k o veveritza mica, mi-am frecat labutzele si am profitat de pustietate: cum? he he- am facut dus cu usa deschisa la baie sa aud muzica, am dat muzica tare.....!!! Astea ar fi chestiile fun- da urmeaza partea horror- k uneori norocul meu se culca pe o ureche si ma lasa prada accidentelor casnice. Let's begin : venita din oras la o ora indecenta( k acum nu deranjam pe nimeni) am decis sa fac un dush. Neinspiratia mea a fost sa imi si usuc parul cu foehnul- all hell broke loose! mi-am prins o suvita impresionanta cantitativ in ventilatorul uscatorului- si mai si mirosea a ars! very funny: am stat aproape o ora cu foehnul in par-numai dupa ce l-am dezasamblat am putut sa ma eliberez din elicele foehnului- mi-am facut si o poza da nu o arat la nimeni:D!
Mai apoi o seara linistita, alone la un film s-a transformat intr-o situatie gen 112!Am decis sa fac floricele la microunde- numai k le-am lasat sa se fiarba cred- cand am deschis usa cuptorasului mirosea f tare a fum- mai tare a fost cand am deschis punga- era fum gros pe care nu l-am putut elibera din camera pt k geamurile erau inghetate. Doua zile a mirosit a afumat la mine. Da macar eram dorm alone!!!

Niciun comentariu: