duminică, 27 ianuarie 2008

Ma frend

Ma frend sarbatoreste aniversarea a 12 ani jumate!he he!Cam weird sa am la 24 de ani prietene de 12, doar ca la ea e ceva mai special- ea sarbatoreste 12ani jumate editia a2a! Nu am vrut sa zic un sfert de veac-pare asa prafuita expresia.

Amiga mia e o persoana ingenioasa si spontana. Ea nu considera ca imbatraneste, ci ca se maturizeaza si se perfectoneaza( ca in cazul lichidelor bahice) si nu se lasa prada cunostintelor binevoitoare care o intreaba cand se marita.:P Se marita cand vrea ea! Varsta nu conteaza.

Sa zic cate ceva despre ea: Vittel are mereu ceva ganduri in micutzul si dragutzul capusor. Zau! Mereu! Un plan , o idee de party, ceva!

Apreciez mult la micutza Gringo suportul pe care mi l-a acordat de-a lungul anilor(4):))).Pai ea nu comenta ca uneori uitam k mi-am facut planuri cu ea, imi da la examene si se ofera paravan pentru copiat si mai mereu ma include in planurile ei.

E de treaba ma frend si am petrecut momente frumoase impreuna: seri de plansete pt despartiri amoroase, julituri insangerate, am picat impreuna examene si am mers la olimpiada tomnatica!

Nu am foarte multe in comun cu ea, da ne intelegem de minune( asta cand ma opresc eu din urlat). Pai ea e calma, eu mai zurlie, ea e calculata, eu imprastiata si nici nu ne plac aceleasi lucruri- da cand ne intalnim e ok. Ne uitam la filme, dormim, invatam, radem si glumim impreuna.

Cele mai tari faze sunt cand ne certam. Yep! That's one of a hell hilarious image! Eu urlu, ea se uita mirata, urla si ea, ma uit eu mirata, apoi ne bufneste rasu' si mergem mai departe.

So, little Chinese princess, sper sa aiba o aniversare frumoasa( eu oricum o sa fiu acolo-he he )si o viata frumoasa in continuare. In orice tzara...:)))!( vedem noi unde emigram- numa; poate o luam si pe Puffy- poate face 3,14-3,14 si prin parcurile altora;)!!!

Puuuuuuuuuuuuuuuuuuuup Sergi!!!

Cause u're a jolly good fellow and nobody can deny! HAPPY BIRTHDAY

Niciun comentariu: