duminică, 20 ianuarie 2008

o duminica diferita!

azi numai o zi obisnuita nu a fost-desi duminica( aparent zi de liniste, fara prea multa agitatie)- lucrurile au fost mai aparte . trezita de dimineatza din cauza unei alarme de telefon esuate am reusit sa gandesc proactiv si intr-un final ziua s-a dovedit a fi prolifica.poate si pt k am luat un early breakfast(ha ha ah). am avut un minunat examen de la ora 10- duminica ora 10 examen- nu suna f prietenos da macar l-am luat cu zece asa k ....nu o sa ii adresez profesoarei in cauza nici o imprecatie. examenul k examenul , imediat dupa, fericita nevoie mare , cu gura pana la urechi am...........ce credeti? am cazut pe scari!!!de o jena internationala faza dar f dureroasa si reala. noroc cu o tanara aflata pe scara din directia opusa k am cazut numai in ambii genunchi-mi-a amortizat caderea in cap. k am cazut nu e nimik- mai am ceva vanatai de la cazaturi- prietena mea cea dragutza nu se mai oprea din ras! eu eram tot un valeu valeu! si ea radea in hohote- i know- it was very funny! nu mai mentionez ploaia mizerabila ce se prelingea pe acoperisuri si in siroaie pe strazile constantei. mai departe am plecat la un flash mob, asa subtirel, elegant de duminica- un flash mob la mall. mi-a placut - tinerii de azi se dovedesc ingeniosi si solidari- nush neaparat daca numai spiritul gregar e cel care a manat vlastarele tineretii sa join the flash mob da a fost fun.
a fost o zi plina!

Niciun comentariu: