vineri, 15 august 2008

1 an de blogareala

Am inceput sa-mi astern o parte din ideile mele nastrusnice si pareri kamikaze cam acum un pe blog. Multumesc tanarului care mi-a creat pagina, pt k eu sunt cam antitalent asa la tehnologie. Acum k am recitit niste articole imi dau seama k nu sunt chiar asa sclipitoare insa mie mi se pare fun sa scriu ce imi trece prin cap si daca se mai gasesc si cativa prieteni binevoitori care sa citeasca ceea ce scriu si sa se mai amuze uneori it's fine by me! Unii mi-au spus k scriu cam dezordonat, k folosesc corpuri de litere nelalocul lor iar unii m-au intrebat daca parintii mei citesc blogul meu(uau, that's a mature attitude). Imi place ca oamenii au pareri diferite, cel putin stiu k din cand in cand mai si citesc ceea ce debitez eu-asta inseamna k starnesc putina curiozitate.
Pt mine e o joaca cu cuvinte, stilul ludic ma caracterizeza asa k blogu' asta mi se pare de bun augur si cred ca o sa continui sa scriu si sa postez aceste mici impresii ale mele asupra vietii. Asa ca, tineti aproape!!!:)

Niciun comentariu: