luni, 25 august 2008

Slovacia

Piciorusele mele minunate si mai cu seama un tren romanesc m-au purtat in perioada asta prin Slovacia. Am vrut ex o experienta internationala si in consecinta am ajuns in Slovacia. Tara tuturor posilibilitatilor as putea zice. E o tara mica, insa mai curata k Romania-eu insa prefer o Romanie mai mizera pt k imi place limba mai mult. Slovaca suna de parca ti-ar fi sunat ceasul cand o pronunti, zau asa. Cu greu cred ca voi memora ceva din slovele lor. Au cateva chestii frumoase, un paradis slovac, insa traiasca birocratia si la ei, k poti sa faci criza de nervi cand vezi k ti se cere certificatul de nastere pt cazier dupa ce politia deja ti-a eliberat un nr de inregistrare cu un amarat de buletin. Da nu, ei tre sa verifice cum o chema pe mama inainte sa ma nasc eu-m-am enervat rau. Bravo lor k recicleaza, bravo lor k profita de apele termale. Au partile lor bune, fac sport, obezitatea nu e asa crescuta in randul populatiei, desi vand untura la casoleta.ha ha. Culture soc: 1) limba ma termina, desi exista cuvinte comune cum ar fi cuv. curva, 2)au toaleta separata de baie si nu prea ai cum sa te speli pe maini cand iesi de la baie, 3) in oraselele mici gen Poprad toti au cam 2 masini si nu prea merge nimeni cu autobuzul, 4) au un gazon impecabil peste tot, 5)ciorbele ciudate gen cea cu branza, ou si usturoi si cea cu varza si carnati afumati, 6) f multi oameni in stare de ebrietate pe strazile Bratislavei noaptea, plus k adolescentii de 14, 15 ani beau de sting.,7) tastatura slovaca ma termina, 8) pe aici e traditionala o placinta cu f mult mac, I mean f f mult, 9) sandvisurile se cheama bagheta si sunt gen submarin, si au ou....10) sunt castele peste tot, desi majoritatea in ruina. O sa mai am si alte surprize poate, de natura pozitiva sa speram, I have lo live them and see.

Niciun comentariu: