luni, 11 august 2008

Best of Romanians

Sunt mai multe domenii la care romanii sunt asi, zau, asi! De exemplu la statul la coada- yap! Degeaba s-a terminat cu comunismul, la noi cozile sunt interminabile oriunde ai merge; si ce s-o dam cotita, romanului ii place la coada, k asa a fost el invatat. Mamaile si tataii sunt in elementul lor la coada. Si cum birocratia e in floare in Romania si iti trebuie mii de adeverinte si numai pt trece strada, cozile sunt peste tot. Eu am avut minunata oportunitate de a sta 2 ore la coada pt numai 2 minute de depus niste acte si am vazut cum all hell broke loose!!! Mamaile comentau si aporoape lesinau, batraneii vroiau apa iar paznicul era buricul pamantului si dadea directive. Bineinteles k stateau 100 de oameni la un ghiseu de tot rasul doar pt k celelalte ghisee erau inchise pt concedii de odihna. Din partea mea odihneasca-se in pace! da sa faca cineva ceva si pt cei de dincolo de gemuletz!!!! Ar mai fi ceva domenii la care romanii sunt imabatabili, asa k mai am ceva material de scris....:P

Niciun comentariu: