miercuri, 27 august 2008

Amenda UE

Ma bucur enorm k s-au deschis granitzele, de 120 de euro ma bucur. K doar atat e amenda daca nu ai vigneta de Austria. Si statul austriac e destept , nu se incurca cu sume mai mici, nu, si mai intai iti ia actele si apoi spune k numai pe loc se poate plati amenda. Ei asta da afacere. Mai tare e ca noi ne intorsesem special sa cumparam vigneta la granitza...ha ha ha. Ne-am usurat de 120 de euro, dupa care am vrut sa ne usuram si la propriu. Politistul austriac ne-a aratat insistent toaleta a doua-surpriza a fost k era pt handicapati. Aveau toaleta numai pt handicapati si barbati- ori femeile la ei sunt considerate handicapate, adica asta e standardul ori lasa sa intre in Austria numai barbati si handicapati. Ne-am simtit f bineveniti in Austria, nu-mi aduc aminte sa mai fi adunat atatia sfinti la un loc deodata. Oricum,Viena mi s-a parut magnifica, mirosul de balegar din centru mi-a adus aminte de Mamaia. Arhitectura orasului te lasa cu gura cascata, Parndorf cu portofelulgol iar Prater cu un gol in stomac dupa atata fun. Anyway Viena rulzz.

Un comentariu:

Anonim spunea...

misto!
in legatura cu toaleta mie in austria mi s-a parut cel mai interesant...si culmea! chiar am fost impresionata de toaletele lor care chiar daca erau cocotate undeva pe munte functionau si erau curate. aaa..si totul pe senzori...tare nu? si era toaleta publica, eco :D

te pupic si astept noi articole de la tine

violeta