joi, 19 februarie 2009

De ce ?

Uneori am unele nedumeriri. Imi pun anumite intrebari la care nu gasesc raspuns, sau cel putin nu gasesc un raspuns logic. Spre exemplu:
De ce nu se spala tiganii? Ce, lor le place sa stea asa jegosi?
Dimineata eram intr-o farmacie si cum stateam eu asa la rand, sictirita de gripa ce bantuie prin oras, deodata m-a palit un miros mai ascutit, asa de naspalat. Ma uit in stanga, un tataie obosit-nu cred ca era el, parea prea cu bun simt. Ma uit in dreapta-nobody, ma uit in fata mea, la doua persoane distanta era un tiganel. Vai mama lui- inchipuiti-va daca mirosul lui era mai puternic decat mirosul de medicamente si tot felul de substante farmaceutice. Si se si vedea pe mainile si fata lui k nu isi daduse intalnire cu apa si sapunul de ceva timp.
Intrebarea mea e DE CE? De ce nu se spala?

4 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

n-au sapun. asa cum altii n-au buletin de identitate. sau casa. n-au nimic. nu stiu nici eu de ce. poate ca asa e firea lor. nu a tuturor. cunosc tigani super ok.

livy-livette spunea...

:)cum nu au sapun?
asta era la farmacie. oare nu putea merge si la supermarket dupa un sapun?

Codruttzz spunea...

..eu zic ca nu au dorinta! Mirosul ii face speciali..vrei tu sa le iei acest avantaj al vietii??? ei nu vor!!!

livy-livette spunea...

mai da nu e un miros special!
ci doar unul de jeg!!!