miercuri, 25 februarie 2009

Shopping therapy

Mai vechiul "mers la cumparaturi" s-a transformat in zilele noastre in "shopping"- un trend pentru persoanele ale caror portofele pot sustine acest "sport".
Sunt 2 feluri de shopping- windows shooping(atunci cand te uiti in vitrine, intri in magazine dar nu cumperi nimik- fie pt. k esti atins de "criza", fie pentru k iti doresti sa prospectezi piata mai intai) si shooping propriu-zis( cand dupa ce te uiti, probezi, compari, apreciezi- finalizarea e achizitionarea unui bun).
Toate economiile sustin acest trend avand in vedere cum mall-uri de toate marimile se gasesc peste tot, indiferent de cultura, traditii. etc.
Acest tip de activitate a ajuns si la rang de terapie. Esti indispus, trist, frustrat?-da o raita prin magazine-te vei simti mai energic si binedispus:)(asta si in functie de cat cheltuiesti:D.
Am aplicat aceasta terapie in cazul vacantei mele de "vis". Si a mers, m-a binedispus si mi-a adus zambetul pe fata. Nu am cumparat f. multe, niste blugi, insa impactul a fost cel scontat- sa imi refac nivelul "karmei"- sa imi incarc bateriile cu energie pozitiva- si a mers.
Exista totusi si un dar, ca in orice situatie. K sa poti profita de astfel de "terapie" trebuie sa ai rabdare si sa iti placa pur si simplu sa colinzi magazinele pt. ceva timp. La capitolul asta insa nu am probleme, as putea face cumparaturi si o zi intreaga. Orice fel de cumparaturi, haine, mancare, suruburi!!!

Niciun comentariu: