luni, 23 februarie 2009

Vacanta "de vis"

Ma bucur enorm cand nu trebuie sa muncesc si am vacanta. Si slava domnului sunt ceva vacante k si profesor. Cea mai noua e vacanta de primavara. Stiu k nu e chiar primavara inca dar asa se numeste .
Toate bune si frumoase- imi fac planuri, plec acasa 8 zile, scap de scoala, de stres de orice. Imi fac bagajul, chiar imi cumpar si o noua geanta de voiaj si astept cu nerabdare ziua plecarii! Toata lumea imi ureaza drum bun si sa am grija! Cum nu se poate mai frumos! Mda, asta credeam inainte k toate planurile sa mi se dea peste cap.
Vacanta mea s-a transformat intr-o saptamana de zacut in casa- toata lumea avea alte planuri si nimeni nu e disponibil. Nu am mai plecat nicaieri datorita conditiilor meteo din Romania si am ramas cu bagajul facut si "buza umflata". Mai rau e k eu nu suport sa stau in casa singura. Si cum spuneam, toata lumea are alte planuri si majoritatea sunt plecati. Nu am televizor, nu am net, nu am chef de nimik!
Nici cand eram mica nu suportam sa stau in casa singura- plangeam tare k sa ma auda vecinii si sa vina sa stea cu mine!:) Acum nici tactica asta nu mai merge!
Mai am 7 zile de stat! Nu mi se pare deloc roz situatia!Ufffff!

2 comentarii:

Codruttzz spunea...

..sa nu incepi sa asculti muzica emo...ca te vedem la stiri in cada cu taieturi pe maini :))

livy-livette spunea...

ha ha!
ms de sfat!:D