duminică, 7 iunie 2009

Duminica

E duminica....
Deschid ochii, se vede de la o posta k e duminica...Lumina, durerea mea de cap, hainele aruncate, machiaj intins. Mdap, e clar. Nush ce imi ticaie in cap, nu am baut nimik experimental... Realizez k e ceasul, am adormit cu mana sub cap si aud zgomotul "limbilor" care ma anunta ca e ...timpul sa ma trezesc. Nu, nu! E duminica, mai stau.Mi-e sete. Imi scot mana amortita de sub cap, ma intorc pe partea cealalta, fac un pact cu rinichii si mai dorm putin. Inca o ora...k doar nu s-o face gaura in c_r( a se citi CER).
14:00... Inca duminica! OK. De data asta ma urnesc din pat. Destinatia: baie. Uuu, dau cu ochii de oglinda.Not so bad. Imi aranjez parul ravasit, imi sterg machiajul si fortez un zambet.Mi-e sete. Good. Incerc sa fac un plan, dar e duminica, ce plan sa fac...Incep cu un dus:)
16:00...aceeasi zi. Nush ce sa fac prima data, sa pregatesc ceva pt munk, sa fac curat in camera, sa ...Mi-e sete.Mai bine k nu ma decid. Ma uit la un film!:D
20:00...5 episoade din Anatomia lui Gray mai tarziu. Sau 3 jumate si niste somn de dupa amiaza. Toata lumea are nevoie de odihna dupa amiaza, ajuta la refacerea organismului, in special dupa o seara de sambata in oras.
20:30...I am fresh! Mi-e foame.
21:00...Inapoi in pat, cel mai potrivit loc pt a petrece o duminca. Maine incepe o noua saptamana:P
22:00...nici un zgomot..dorm:)
A fost duminica!

Niciun comentariu: