duminică, 10 februarie 2008

penultima sesiune

S-a terminat si penultima sesiune. Ma simt k in liceu- cand toti profii ziceau k o sa plangem k se termina totul si noi sustineam k nu nu( si apoi am plans in hohote)- acum imi dau seama k ma apropii cu pasi vertiginosi spre sfarsitul facultatii.Nu vreau sa se termine. E o etapa asa placuta...Oricum, cum toate lucrurile bune au si un final( k numai prostiile si necazurile se tot tin lant) asa si cu sesiunile.Parca nu am mai fost asa zbuciumata sesiunea asta. Doar am stat treaza nopti in sir, fara iesiri in club.Emotiile au fost parca mai mari de data asta. Nu ne permitem restante...Acum, cu capul ridicat dintre zeci de foi de cursuri si copiutze scrise cu mov(:)), ma gandesc la cum imi tremura mana pe pix in prima zi intr-o sala de curs; la exmenul de admitere- ma uitam asa ciudat la profa aia cu ochelari mari si grosi- oare ce zmeoaica mai e si asta?- acum o stiu f bine- e o profa stearsa, care doar face act de prezenta si streseaza studentii in zadar(necessary furniture maybe).Cred ca emotiile examenelor sunt cea mai placuta sursa de adrenalina.Nu stiu inca daca am luat toate examenele dar numai gandul k le-am terminat ma linisteste si totodata ma indeamna sa ma gandesc la licenta.Uffy!

Niciun comentariu: