marți, 12 februarie 2008

by train

Azi nu-mi place sa merg cu trenu'.Minunatul rapid nu merge asa rapid si mai nou se baga muzica in tren.Muzica data destul de tare:selectiile sunt tangouri, budha bar, o melodie doua grecesti.Nu mai aud ce zic tinerii din fata mea, dar nici nu pot sa citesc!Pacat!as fi citit o carte pentru licenta in 5 ore.Ce ma bucur k mai mult de jumatate din locurile din vagon sunt libere dar eu tre sa am 3 parteneri, dintre care unul octogenar, la costum care ma intreaba daca ma deranjeaza geaca lui care imi sta in cap."A, nu tataie, nu m aderanjeaza!Mie imi place mirosul de naftalina, macar ma tine treaza pana la Bucuresti!"(aoleu astia au si muzica country in tren-ye good choice).
Ceilalti tovarasi de drum sunt si ei destul de interesanti: o familie care a decalat biletele a vreun sfert de vagon:sa poata aia mica sa stea tolanita cu sosetelele ei roz atarnate pe sus.(Tataia tot trage cu ochiul la ce scriu!Poate i-l scot!Si-asa sta in costa mea.De fapt el e un batranel cumsecade asa spilcuit, calcat, cu unghiile taiate , batista bleu, ras, cu parul din urechi taiat:))Tatal fetitei e cel mai tare: are ochelarii lipiti cu scotch galben-meseriasi!Mamica a insistat de la bun inceput sa se crizeze la tatic "auzi?nu ma enerva de la inceputul drumului" si apoi si-a facut vreo trei cruci poate poate ajunge trenu cu 1 min jumate mai devreme.(I'll keep my fingers crossed poate merge).
Ce dragutz!Tataie are si manusi din lanica neagra si le tine sub funduletz.(Uff-s-a mutat de langa mine-eu despre ce mai scriu?)Ar mai fi doi tampitei care stau in fata mea.Ea rade ca o marmota-i-a interzis sa deschida chipsurile- e prea devreme-tre sa respecte ritualu, protocolu de deschidere a pungii!he he !Apropos de mancare-mami lu aia mica isi hraneste mica gainusa cu salamior(old traditional salamior).Ce ma bucur-miros de salamior(usturoi) si bluesuri-perfect!De ce nu mi-am luat helicopter din bursa?
Am omis o tanti pe care o am in vizor.Aia sta singura pe 4 scaune.Doamne!au bagat Richard Cleiderman-someone save me!Nu, nu- tre sa imi las venele sa creasca -am de dat licenta!Rezist la gandul ca ma intalnesc cu gandacelu' si o sa rad copios cu ea.Sa revin la tantea din vizor.Tanti asta de cum a lasat gentile jos si restu lucrurilor pe toate scaunele isi tot taie unghiile.Mai da taie, pileste, suge , taie, pileste, suge !Poate la Bucuresti o asteapta cu salvarea ( pai sa tai, pilesti,sugi 5 ore?You get it?:D)Probabil si eu par freak.Tot scriu de juma de ora-oracolu' vietii.Pinochio a adormit, taticu si-a scos ochelarii, mamica e absorbita de un ziar, aia mica beleste ochii la poze din ziar, marmota contempla peisajul(mormane de gunoi si izmene puse la uscat prin curti),tanti tot taie, pileste, suge iar eu...eu am ramas fara foaie:))).
Marmota rade haotic-poate-i frec una cu revista peste ochi- pai nu mai aud ce cant aia.Se mai si pupa-ca eschimosii-pai la nasu lui de pinochio?!:)
A bagat "I will survive"!Sa ne inspire pana la Bucuresti!Pe fetitza o cheama Daria- mami i-a promis o mama de bataie pana la Bucuresti- ce se tot fatzaie atata?
Tataie in spate urla la telefon k merge cam incet trenu'!I-auzi!- pai da-te jos si impinge.Voltaj canta "si ce daca pana-acuma n-am prea avut noroc".Yep-nu-i problema o sa am si eu noroc( a se citi bani) sa iau avionul de la Ct la Buc.Cica "intr-o zi am sa ma scol"- ce intr-o zi?-eu vreau azi da cred ca aici imi ramane rectu- in trenu 686, rapidu' de capitala.Pai 5 ore monser, cale lunga, rect plat!
Pinochio a luat-o in brate pe marmota. Love is in the air!Sa zicem k merge asa in ajun de V.day.Numa sa nu inceapa sa se linga k ii pleznesc.
Daria o calareste pe mamica! Pai ea vrea calare nu cu trenu'! Pinochio a pupat-o pe marmota- cred ca vrea chipsuri- e flamand mititelu'.

Niciun comentariu: