miercuri, 27 februarie 2008

Si femeile pot....

...spune " ce p..a mea". Traim intr-o societate din ce in ce mai ambigua si nu stim intotdeauna ce sex are persoana de langa noi. Aparentele pot fi inseltoare; insa nu despre cazuri de travestiti sau gay vreau sa zic, ci despre faptul k si fetele pot spune" ce p..a mea". Stiu k nu suna elegant, dar nu ma gandesc neaparat la eticheta in aceste randuri. Am auzit tot mai des aceste cuvinte pe buzele persoanelor de sex femeiesc si poate le-am folosit chiar si eu .Deunazi, un tanar student la drept, in urma unei sesiuni asidue de invatat a aplicat una din legi la aceasta zicala. Astfel, daca o proprietate mai mica, aflata pe un teren mai mare devine posesia posesorului proprietatii mari, astfel si orice femeie care nu e virgina poate spune " ce p..a mea". Desi nu detine de drept un astfel de organ, atunci cand un falus patrunde pe " proprietatea sa"( a se citi in corpul sau) se poate spune k acesta ii apartine- nu?("o chestie mai mica pe o proprietate mai mare"!!!).

Niciun comentariu: