marți, 4 noiembrie 2008

Alta sapatamana ....around Slovakia


Saptamana trecuta a fost destul de scurta- joi si vineri am avut vacanta-aveau o sarbatare religioasa. Eu ma bucur mereu pt sarbatori in timpul saptamanii. Sistemul educational e cel mai tare-respecta toate sarbatorile- si mai interesant e ca anu asta au cam picat in timpul saptamanii! Uraaa!!!
Miercuri am participat la balul bobocilor al acestui liceu- insa varianta lor se cheama Imatriculatie!
Elevii mai mari si-au batut joc de cei mai noi, le-au dat prajituri cu peste, i-au murdarit cu frisca, au pregatit dansuri funny. Nici eu nu am scapat-profii noi trebuie sa fie initiati si ei- asa k m-au pus sa cant. Un cantecel traditional Slovak-OLIE OLIE JANKO! Am mers pe scena si am inerpretat intr-un mare fel-copiii strigau Livia! Livia!- cred ca s-au amuzat copios! Cica exista si un dvd-oups! O sa il trec la embarassing moments of my life! Apoi toata lumea a dansat, program disco pt elevi. Nici noi profesoarele nu am stat deoparte- am dansat cu elevii care surprinzator miroseau a... vodca bineinteles! M-au intrebat- teacher do u want some vodca? ha ha! am zis nu !
Mai interesant a fost luni la scoala- la toate clasele la care am predat auzeam Olie Olie cantand pe sub banci si elevii mi-au spus "you are a great singer teacher"-ha ha! Not funny! Eu sunt cam afona si eram si ragusita! Imaginati-va!
Weekendul a fost mai bunicel- un weekend lung petrecut in Cehia. Alaturi de micutza Sergi. Am mers la un concert rock si ne-am amuzat teribil- noi si muzica rock-dar am dansat, ne-am scuturat pletele, am tipat-insa nu am rezistat mai mult de 2ore. Apoi am mers in munti cu multi aiesecari/super fun. Am cunoscut multa lume, baieti de treaba:) si petreceri fun. Mai mult sau mai putin/oricum am auzit glume despre toate natiile si am incercat mai multe bauturi traditionale de pe glob/that was interesting:) Am calatorit in 4 zile vreo 20 de ore cu trenul insa a fost fun si am avut un weekend frumos.

Niciun comentariu: