marți, 11 noiembrie 2008

Vreau o masina

M-am decis! Vreau o masina-aseara dupa ce am facut cumparaturile mi-am dat seama k imi trebuie o masina. E foarte folositoare-mai ales pt shopping. Intotdeauna plec cu gandul k nu voi cumpara atat de multe lucruri insa mallurile au un efect ciudat asupra mea. Mereu gasesc ceva de cumparat- o bluzita, un ciorapel, un parfumel sau ceva din supermarket. Asta e partea mai putin buna- eu as cumpara orice-la orice ora din zi si din noapte. Imi place sa merg sa cumpar chiar si detergent sau hartie igienica:))). Asa am facut si asera- am iesit sa vad ce e prin oras- si am aterizat intr-un centru comercial-sa zicem k am stat vreo 2 ore acolo. Usor usor am colectat vreo cateva sacoshele si mai apoi am mers si la supermarket-pt ceva "de-ale gurii". Si uite asa am colectat mai multe plasute, usurandu-mi portofelul si ingreunandu-mi drumul. Concluzia:- imi trebuie o masina-so more shopping-pt o masina-ha ha:))))-nush daca o voi gasi intr-un centru comercial-ideea e k vreau una. Nu am carnet de conducere dar ...tot vreau o masina!

Un comentariu:

disa spunea...

cand vei avea masina, vei lua si carnetul.