marți, 4 noiembrie 2008

Reception Weekend in Kosice

Acum 2 weekenduri am vizitat orasul Kosice. E un oras frumos si bineinteles mult mai mare k Spisska Nova Ves. Compania a fost placuta, vreo 35 de oameni din Spania, Portugalia, Italia, Slovacia, Polonia, Ungaria, Bulgaria. Am vizitat o pestera de aragon si un castel. Cel mai tae castel posibil- era ca o excursie in jurul lumii- aveau mumii, costume de eschimosi, ursi impaiati, bai dotate modern, costume chinezesti, o biblioteca imensa, multe paturi:)) si o gradina imensa. Tipic Slovac..:))))) Oricum am mers cu autobuzul de mi s-a acrit insa peisajul era minunat. Ghidul nostru abia stia engleza insa ne-am descurcat:)
Mai interesanta a fost gradina zoologica, unde o caprita evadase si se plimba printre copii si pub-ul Nebra-bauturi ieftine, muzica buna, oameni prietenosi.
Kosice e un oras primitor, cu McDonalds, yey, :), si sistem de transport in comun noaptea. Sunt multi studenti si distractia nu se lasa asteptata- o sa mai trec pe acolo:)!

Niciun comentariu: