joi, 27 noiembrie 2008

Calatorului ii sta bine cu drumul!

Experienta slovaca mi-a deschis apetitul pt . calatorii. Asta poate si pentru k nu am altceva de facut. Vreau sa spun ca programul de profesoara nu e asa incarcat, am vacante destul de multe iar oaraselul in care traiesc ma indeamna sa calatoresc cat mai mult. Toate bune si frumoase- imi place sa experimentez lucruri noi tot timpul si al doilea hobby al meu e sa cheltui bani-asa k incerc sa vad cat mai multe locuri si sa imi petrec fiecare weekend in alt loc. E destul de usor sa calatoresti in Slovacia si fiecare oras are un pub renumit, numai bun de vizitat in weekend. Stiu k muzeele sunt interesante, insa lumea se aduna in bodegi(asta pt k asta e un cuvant comun cu romana) si cluburi. Praga, Bratislava, Londra(asta nu a fost in weekend da merita mentionata),Viena, Kosice, Ostrava, Banska Bystrica, Poprad-tot atatea weekenduri cate denumiri si o sumedenie de amintiri frumoase. Locuri interesante, oameni placuti si distractie pe cinste!Mai am jumate de an de petrecut in frumoasa Slovacie, sper k pana la final sa vizitez si oraselul in care stau(-deocamdata stiu doar scoala, banca si supermarketul.....aaa ...si gara!) si alte destinatii europene.

Niciun comentariu: