vineri, 24 octombrie 2008

O noua saptamana!:)

Timpul trece destul de repede, asa k a mai trecut o saptamana din viata mea in Slovacia.
Saptamana asta:- am spalat ferestre cu gazda mea. Ne-am intels prin semne-pur si simplu m-a luat de mana, mi-a aratat ligheanul cu apa si detergent si ....m-am apucat de treaba. Yuppiii!
-am avut 2 inspectii la clasa. Trebuie sa fiu conform standardelor- copiii merita ce e mai bun! Ha ha! Sper sa fi fost totul bine. Daca nu, voi reveni in tara mai curand decat era planificat! :D
-am predat 25 de ore, oups, doar 22-elevii nu au avut chef de ore- o excursie la Viena a fost mai interesanta decat engleza, bineinteles.
- mi-am pierdut cartela de telefon din Romania. Sunt cam deprimata din cauza asta! Poate o gasesc , desi sunt slabe sansa-memoria mea infailibila nu ma ajuta!!!
- ma pregatesc de un weekend in Kosice cu mai multi internationali:).
-am mai degustat niste mancare traditionala slovaca. M-am decis: nu imi place grenadiri marsh-e un amestec de cartofi cu paste si ceapa calita. Am sarit peste, prefer sa imi fac o omleta acasa.
Cam atat pentru o saptamana! A fost destul de obositoare dar spre final sper sa am parte de ceva relaxare!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Mamaie, pe ce numar te mai sun acum?Sa stii ca citesc...in fiecare dimineata ma uit sa vad ce mai scrii..inainte de presa online e blogul tau:))pup de la Danette.
P.S. a aparut Danette-crema de zahar ars!!