marți, 7 octombrie 2008

...9 luni!!!

Am supravietuit eroic unei luni de intership!Mda.Mai sunt 9 luni.Am inceput sa ma obisnuiesc. Ma adaptez oricarei situatii, fie ea placuta sau nu! Asa cred cel putin.M-am resemnat-asta e-orasul e mic, fun mai putin- o sa ma reprofilez spre meditatie.
Scoala e cam uratzica ea ca si cladire.Profii si copiii mai sunt cum mai sunt. Am 6 colege in cabinetul profelor de engleza: Anicka, Ingrid, Monik, Timea, Zuzana si Denisa. Ne amuzam dimineatza de felul cum zic eu dobre rano, Denisa ma mai intreaba cum se zice cacat, tefut sau alte cuvinte hard core din vocabularul romanesc. Am descoperit k tigan si carciuma sunt comune, long live internationalism. Iau pranzul cu Ingrid sau Monik, comentez despre meniu si le pun sa traduca ingredientele. Zuzana a fost colegamea de tren pt o luna si o sapt, dim de dim...6:20 trenul Poprad Tatry-Spisska Nova Ves. Elevii ne recunosc in tren, rad púe sub mustati iar noi ne intrebam cum se zice la controlor in engleza-ticket collector cica! La ore elevii continua sa vb slovaca, rad mult(nush ce mananca astia dim), unii ma intreaba cuv in romana, altii imi spun ca nu sunt in cosmarurile lor si toti la unison fac funny faces cand aud intrebarea WHY? Tre sa facem conversatie, deci am nevoie de motivatii pt orice...
Mancarea de la cantina inca ma mai surprinde uneori, cu ciorbe cu fasole pastai sau varza din abundenta! Cel mai tare e pranzul vinerea. Aproape mereu e dulce. Si e numai dulce. Supa dulce si apoi felul doi diverse feluri de gogosi cu gem sau ceva dulce cu cacao cu lapte si un fruct.
Cu oamenii de aici ma inteleg relativ bine, contiunua sa imi repete...Don-t panic Livy! Mmm, I wonder why? Ma asigura mereu ca totul va fi bine numai ca surprinzator.....nu e chiar asa! Atty zice sa fiu optimista, altfel nu l-as fi cunoscut.Right! Like that is of great help!
Cam asta a fost prima luna. Am trecut prin momente frumoase dar si prin momente neplacute, cand as fi vrut sa ma teleportez acasa. Mmm, asa e viata, una calda, una rece. Pe cele reci le trec la sparturi. Shit happens!
...9 luni! Atat mai am(si din astea vreo luna e vacanta de iarna plus vacanta de Paste) Ce pot face in 9 luni?...hmm:D sunt curioasa sa vad ce imi va mai oferi viata. :)

Un comentariu:

Anonim spunea...

in 9 luni poti sa faci un bebe sau sa primesti musafirii de la lacul rosu de 9 ori, sa primesti 9 salarii, sa te razi in cap....creste la loc asta k schimbare de look....sau multe altele , get creative ,girl!!!!