luni, 20 octombrie 2008

Last weekend, this weekend!:)))

Weekendul trecut a fost weekend aiesec! Am fost la o "conferinta" intr-un cadru natural extraordinar, Tresalova-undeva in Slovacia. Ceea ce la inceput sa intrevedea a fi un weekend obositor, s-a dovedit intr-un final a fi un weekend minunat. Conferinta in sine a insemnat sa fiu facilitator pt o ora jumate, sa vb despre mine si experientele mele in Slovacia. In rest 2 zile de fun, party si prieteni noi. Am degustat bere slovaca si ceha, am legat noi prietenii, am facut poze, am infiintat un nou club(club Retardovani, club exclusivist de altfel:D) si m-am simtit bine.
Weekendul asta:
Destinatie noua: vineri:Poprad-Pastafest. Avand in vedere k aveam la dispozitie 95 de kg de paste, am decis sa facem un festival cu paste. Am gatit un kg de paste si doua sosuri si am consumat 6 beri si o sticla de vin rosu:)))-good pastafest(6 persoane).
sambata: Ruzomberok-Tehno party plus o plimbare in natura . Petrecerea a inceput cu un nou cocktail-Adam cocktail(vodca, suc de ananas si redbull) si s-a terminat spre dimineatza cu un sandvis intr-o benzinarie si o sticla de cola.Locatia petrecerrii a fost intr-o cladire goala, cu 3 etaje:fiecare etaj, alta muzica-tehno, progressive house si drum and base. Cool party. Plimbarea a inceput pe la pranz duminica, in apropiere de Ruzomberok, intr-un peisaj minunat si s-a sfarsit dupa o ora cu unul dintre adidasii mei foarte ud. No comment. Gazdele au fost minunate dand dovada de ospitalitate si rabdare. Am avut parte de mancare f buna si paturi confortabile.:))))
duminica: inapoi in Poprad, am urat unei noi prietene La multi ani si apoi m-am intors in Spisska Nova Ves.

Niciun comentariu: