joi, 9 octombrie 2008

casa, noua casa!

Locatie: Tara: Slovakia
Oras: Spisska Nova ves
Cartier: Tarcea-cred
E un apartament dragutz si ingrijit. Gazda mea e din intamplare si mama directorului scolii, deci se pare k tre sa fac impresie buna, sau cel putin sa tin curat in camera....ceea ce e destul de dificil uneori.
M-am mutat pe o ploaie rece si insuportabila insa lucrurile nu mai sufereau amanare. Asa k a trebuit sa infrunt picaturile reci in timp ce taram de un bagaj burdusit cu haine si pantofiori sa imi ajunga pt un an de zile. Norocul meu k am carat numai de un geamantan, de celelalalt a carat un baiat-nu prea era el cu zambetul pe buze insa am apreciat efortul de a ma ajuta si am multumit frumos in slovaca.
Apartamentul e destul de incapator si desi proprietara e o femeie in varsta arat destul de bine si e dotat corespunzator-mai putin calculator(cred ca tanti prefera sa joace canasta sau bridge nu solitaire pe computer).
First night: asternuturi curate, chiar apretate. Cearsaful era ca hartia, cred ca prin clasa a patra imi mai apreta mama gulerele la camasi asa. Oricum mirosea frumos si perna cu fundite chiar mi-a placut. Gaza f primitoare mi-a lasat un platou cu mere si pere-preferatele mele.Dragut din partea ei. Deschid sifonierul si aparent e destul de incapator, doar aparent- se pare k am exagerat cu hainutele. Inspectez baia-e ok-masina de spalat automata(sper sa nu trebuiasca sa imi spal hainele cu ale ei totusi), cada de marime medie- e ok. Bucataria e urmatoarea: aragaz, cuptor cu microunde, cafetiera, frigider-de toate. Camera mea e marisoara, are si doua mese, doua fotolii-toate pt mine. Am avut chiar si un vis frumos, am dormit bine si mai mult decat de obicei.
Avantaje: ap e f aproape de scoala, 2 min. E linistit- pot lucra in liniste.
Dezavantaje: e cam la mama dracu, orasu e mic, nu am calculator, no fun, si nici nu sunt asa ahtiata dupa pregatitul lectiilor acasa.
Am si niste poze .....

Niciun comentariu: