joi, 9 octombrie 2008

Sedinta cu parintii

Azi am mai experimentat ceva : o sedinta cu parintii-de data asta eu eram la categoria profesori! Cu siguranta sentimentul e altul. Nu imi mai tremurau picioarele k parintii vor afla ceva naspa, nu ma mai temeam de repercusiuni. De data aceasta sunt de cealalta parte a baricadei- desi nu inteleg nimik din ce se vorbeste in jurul meu. Am luat parte la sedinta numai k sa ma prezinte parintilor, sa poata asocia o fata numelui atunci cand copiii lor vor veni acasa si o vor injura pe profa din Romania. A fost ok, am stat20 de minute, m-am ridicat in picioare cand mi-am auzit numele si toata lumea a intors capul-mm, deci asa arata o profa din Romania?(cred ca la asta se gandeau:D).

Un comentariu:

Anonim spunea...

sa-ti povestesc prima mea sedinta cu parintii ca diriga la o clasa de 32 de baieti? >:)hmmmm....se facea k trebuiau facute minim 3 sedinte cu parintii pe semestru..era luna nov si io nu facusem niciuna....directorul educativ ma tot para k n-am dus procesul verbal de la sedinta..k parintilor trebuia sa li se comunice nuj ce kkt-uri(in general se cer bani si parintii nu vin) io am icnercat sa o lungesc asa pana cand am fost nevoita sa-mi iau inima-n dinti si sa apar in fata parintilor...booon..deci sa incepem.. aaa? cu ce?...a da anuntatul parintilor (se trimit invitatii pe care ei trebuie sa le semneze bla bla...trimise..aduse inapoi de "plozi"..semnate frumos...vine ziua sedintei o dupa-amiaza de joi...inorat afara...prezenta la sedinta din 32 elevi vreo 6-7...so... a big failure...cadn imi tot intrau parintii astia in clasa..la primul impuls vroiau sa iasa..se scuzau k au gresit sala...io ziceam ce cls?...9 A SAM..zic aici e...si ei..si Doamna Diriginta unde e?...zic..eu mai cu juma de gura...ei nu nu (cu un zambet in coltul gurii un barbat imi spune...nu noi cautam o diriginta :( ) zic eu sunt...si-au cerut scz..s-au uitat chioras in gura mea...io ma dedublasem...staeam si la catedra si alter ego-ul ma privea din banca...a fost o experienta unica...urmatoarele deja devenisera obisnuinta... Simona