miercuri, 10 septembrie 2008

English hours

Never say never!-proverb englezesc mai mult decat adevarat, probat, experimentat ! Asa se face k niciodata nu mi-am dorit sa devin profesoara si iata-ma, la numaratoarea de toamna a bobocilor, in postura de profesoara! De partea cealalata a baricadei lucrurile sunt putin diferite. Ma refer din postura de misses teacher. Deocamdata sunt fericita k nu inteleg slovaca, chiar daca elevii ma injura printre dinti, eu....raman la toate rece!:D
Titulatura mea e: Učiteľ Coceanu Nikoleta Livia-meaning prof ........ Numele meu in slovaca ar fi Tzotzeanu Nitzoleta Livia-deoarece la ei c e de fapt tz. Nice, NOT!
Oraru vietii: Pondelok-Monday-luni: 6 ore ! FULL !
Utorok- Tuesday-marti: 4ore, mai lejerutz putin
Streda- Wednesday- miercuri: 4 ore, cool.
Stvrtok- Thursday- joi: 7 ore, groovy:(
Piatok- Friday- vineri: 3 ore, asa mai szubtirel k pt weekend!
Sobota- Saturday- sambata PECNI WEEKEND- sau weekend placut!
Nedeľa- Sunday- duminica
Nush exact cat de teaching material sunt eu, ramane de vazut.Uneori am o lene incredibila cand vine vorba de pregatit lectii, dar it-s a must now!

Niciun comentariu: