miercuri, 17 septembrie 2008

Learning things the hard way sau metoda pragului de sus!

Toata lumea a auzit cred ca "ceea ce nu te omoara te face mai puternic", sau k "orice sut in fund e un pas inainte"! sau aproape toata lumea. Sunt zicale care ascund un sambure de adevar si probabil sunt inspirate de experiente de viata mai putin placute. Cu totii avem parte si de lucruri mai gri in viata, k daca ar fi totul roz ni s-ar face greatza.
Am experimentat si eu astfel de momente in care lumea nu iti mai e f draga, cand o partida de plans e singura refugiere sau cand iti doresti sa ai toata puterea din lume sa nu te atinga nimik. suisuri si coborasuri, toate fac parte din picanteriile vietii. Ultima luna m-a facut sa constientizez mai multe lucruri despre viata si despre mine, si am ajuns la concluzia k ar trebui sa:
1) actionez mai matur- sunt o persoana impulsiva si ar trebui sa fiu mai chibzuita.
2) fiu mai rabdatoare: trantesc si busesc, ma enervez instant si nu astept explicatii pertinente
3) fiu mai dragutza cu cei din jurul meu: cica sa nu zic tuturor k ii urasc, nu se face asa, oups!
4)fiu mai ordonata- in idei si in actiuni, sunt ca o "mica furtuna"
5) fiu mai responsabila- asta se pare k e cel mai important. am realizat k tre sa fiu mai responsabila atat pt mine cat si pt cei din jurul meu, sa prioritizez k sa cresc frumos :)
Teoria k teoria, pe mine practica ma omoara!!!

Un comentariu:

Codruttzz spunea...

pai atunci practica si tu mai mult :)) si sa stii ca si eu am aceeasi problema...doar ca eu nu arunc si nu trantesc si nu ii urasc pe toti...lasa dragostea sa vina la tine :))))