miercuri, 3 septembrie 2008

School time

Cred ca niciodata nu mi-am dorit atat de mult sa inceapa scoala. Si zilele astea am stat cu sufletul la gura sa merg la scoala. That-s insane I know! In drum spre scoala am zarit multe siluete de elevi , toti fericiti k fumeaza de dimineatza si imbracati cu cele mai cool tzoale! Good for them! Am zambit si am mers mai departe, ii voi intalni in clase probabil. Scoala m-a uimit putin- toti elevii aveau papucei de schimb k sa intre in scoala si dulapioare pt bagaj. Asa e la ei! Involuntar am identificat-o pe cea mai crazy profa, urla pe holuri sa isi ia toti adidasii si rolele si sa se care la ore. Sper sa nu ajung asa!:D Experienta de azi a fost una placuta, cu iz melancolic. Am socializat cu cadrele didactice si oficial mi s-a inmanat cheia de la cabinetul profelor de engleza! So, it-s official now! Am ajuns de partea cealalta parte a baricadei! Mi-am dat tot interesul, m-am uitat pe manuale si mi-am dat aere de intelectuala! Rezultatul: mi-au dat o sacosica cu manuale, orarul si un smiling NE VEDEM LUNI! So I will keep my fingers crossed for the meeting with the students! Sper sa zambesc si sapt viit:D!

Un comentariu:

Anonim spunea...

good job teacher!have fun with the (animals) students :D and do not forget the frog!!!!