vineri, 19 septembrie 2008

favourite jobs!!!

Un avantaj al meseriei mele ar fi k am posibilitatea sa comunic in permanenta cu tineri, sa fiu la curent cu toate trendurile, sa fiu informata. Astazi am avut totusi mici surprize la scoala. Il intreb pe Matei care se hlizea in spatele clasei: Ce vrei tu sa devii?
Matei: Criminal!
Me: Zic, cred ca nu am auzit bine, ce?
Matei: Criminal!
Me: Pai nu o sa te bucuri mult de jobu asta!
Matei: o sa fiu un criminal de succes!
Eu: Ok, macar he is aiming high, nu vrea sa fie asa orice mizer de criminal! Da ma intreb cu cine incepe, sper ca nu cu mine.
Next student, same question: Me: Peter, tu ce vrei sa devii:
Peter: Vreau sa fiu pedofil k Michael Jackson!
Me: Si colegii stiu? Mai sunteti multi acasa?Zic, mama ta stie?
Peter: Nu i-am zis inca...ha ha!
Asta e , eu am intrebat, asta o fi noua moda in materie de joburi din seria EMO!
Next, intreb despre the worst jobs in the world: -toilet cleaner, servant si teacher mi se zice. Oh, no students, vine replica mea, de ce asa? K eu asa ma distrez aici cu voi!!!NOT FUNNY! Daca ala mic devine "a successful criminal?"
PS: daca sunteti cititor de sex masculin, nu un blow job e cel mai tare job din lume!!!:D

4 comentarii:

Anonim spunea...

=)))) tare faza cu blow jobu'....dk ma gandescmai bn ...it's saaad...toate creaturile de sex masculin la asta se gandesc....cred k o sa raman somera :P

Codruttzz spunea...

ba da blowjob is the best job in the world...for women! :)) si trecand peste asta...

a fi criminal in serie, mai ales unul de succes, e un gand care mi-a strabatut si mie creierasul cand eram mai mic. Impactul serialelor si a filmelor il fac pe criminalul in serie sa para un tip sarmant cu femeile, cu o inteligenta superioara si o atitudine rebela! Exact ce isi doresc si copiii! :)))

Anonim spunea...

codruttzz sper k ti-ai schimbat orientarea din copilarie si k iti doresti un job mai pasnic:Dk sarmant sa zicem k esti anyway!

disa spunea...

smecherelile astea de doi bani ale elevilor de azi m-au facut sa nu-mi mai doresc munca la catedra.
Si ne mai miram ca nu se obtin rezultate in Invatamant...