vineri, 12 septembrie 2008

Javorova Gymnasium, Spisska Nova Ves City, Javorova District

Luni:-trezire 5:30-that really sucked
- o mica naveta cu trenu vietii pana in Spisska Nova Ves City, Javorova District
-afara e frig rau, sta sa ploua -dar cand ajung in apropierea scolii intorc capul si vad un curcubeu, un arc perfect intens colorat. NO COMMENT
- PRIMII ELEVI: toata lumea e socata k tre sa vb numai engleza, ma studiaza si apoi imi zambesc. Good morning teacher! Mmmm, that-s me!
-mai multi elevi, 4_5ore de repetat sunt Livia, din Romania, voi fi profa voastra, va rog sa va straduiti sa vb numai engleza, daca e nevoie eu voi vorbi mai rar!Uuu-good speech!
-beau din cafeaua dragelor mele colege, vb cu ele si plec acasa. Exausted! It wasn-t such a bad first time. De obicei prima data nu e asa minunata dar experienta vine pe parcurs iar pofta vine mancand. Sper sa ma infrupt cat mai mult din marul cunostintei in materie de teaching si sa fac o figura buna abroad.
-another thing, scoala are cantina. Se pare k asa e la ei, toate scolile au cantina. Meniu este copios: ceva gen torocala, cu cartofi si paste amestecate cu sos de paprika si garnitura de cartofi acri. so tastyyyy, NOT! supa e de jumari cred, iau 2 guri, mauit in jur, lumea haleste cu pofta.....mai iau o gura.......o las deoparte.it-s not working. no desert.

Marti, Miercuri, Joi: din nou naveta, mai multi elevi, acum ii recunosc pe unii. Unii se bucura sa ma revada, altii nu ma baga in seama. Elevii imi povestesc despre vacantele lor, unde au muncit, cum s-au distrat. Aflu k administratorul ,the janitor, are porecla de Mr. Proper,si e skinhead, adica e chel. Ha ha, that was really funny. Mi se zice miss teacher sau misses teacher. Nici u nui elev nu ii place sa vina la scoala, so ii intreb:De ce veniti atunci? si raspunsul vine prompt si sincer cu glas cristalin: Bad parents, thay make us!!! Zambesc aprobator, cunosc sentimentul. Aflu k unora le place engleza, acum nu mai ramane decat sa le placa si profesoara.
-meniul saptamanii se pare k include si carne. mannac niste galuste cu friptura de porc, niste ostropel de pui cu cartofi natur, orez cu carne de pui si supe de galuste, rosii si varza parca. Am primit si un desert intr-una dinzile-unbaton fitness cu orez si ciocolata alba.

Vineri: am 4 ore.deja stiu cat fac pana la gara si cum sa imi impart timpul.
- pe drumul spre scoala gemenii de la Kvarta B imi striga Dobre Rano misses teacher!!! Ajunsa pe coridoare il vad pe baiatul blond care face inot de la 3Bsi un baiat cretulin imi striga HELLO! teacher. I like them. For now. Sunt plini de viata si foarte sinceri. Baietii de la 6A vor sa le traduc in romana I am alone. K o profa de gasca le traduc si ei se chinuie sa pronunte si rad pe infundate. KB imi dau o acadea, e ziua unui copil si vrea sa ma indulcesc si eu: Take one please-si imi da sa aleg dintre doua acadele. They are really good mi se sufla din clasa. O sa o sug in cabinet ma gandesc.:D ACADEAUA.
-azi mancarea e iar fara carne, chiftele de legume cu cartfi natur si ciorba de conopida.Grrr!
Desertu e divin pt mine, o para mare jumate verde jumate rosie, cu pulpa tare. Macar atat!

Am invatat cum sa zic pofta buna in slovaca si sa zambesc la toata lumea!!!That-s a first!!!
Tre sa semnez intr-o groaza de cataloage,si sa pun absente-da eu nu le trec-nu pt k as fi asa dragutza da nush sa le scriu numele:ha ha ha!

Urmeaza un weekendlung-3 zile, luni e sarbatoare religioasa si se sta acasa. Marti si miercuri elevii merg in padure, asa mi s-azis, sa faca ceva activitati fun si folositoare pt ei. I look forward to see what happens this week.

Un comentariu:

Codruttzz spunea...

hahaha deci nu le-ai invatat numele...nu stii cums a pui o absenta??? dar sa motivezi una ai stiut in liceu, nu? :))

bine ca nu iti place mancarea ca poate te indragosteai de ea si ramaneai acolo...pierdeam noi :))

si cu acadeaua ce ai facut? ai supt la ea? :))